پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس
سرخط خبرها

آقای تاج چرا عذر خواهی نمی‌کنی؟| صدور بیانیه رسمی کافی نیست رئیس!

  • کد خبر: ۲۱۰۹۰۷
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
آقای تاج چرا عذر خواهی نمی‌کنی؟| صدور بیانیه رسمی کافی نیست رئیس!
سنگین ترین شکست‌های تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و حتی بازی‌های آسیا در دوران ریاست تاج در فدراسیون فوتبال ایران رقم خورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملت‌های آسیا و ناکامی از رسیدن به فینال جام ملت‌ها امیر قلعه‌نویی در اقدامی پیش دستانه مقابل رسانه‌ها از مردم عذرخواهی کرد. هرچند که این عذرخواهی را خیلی‌ها بر نمی‌تابند واعتقاد دارند او باید از سمتش در تیم ملی کنار برود و جایش را به یک مربی نو گرا بدهد، اما در این میان استراتژی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز بسیار عجیب و بحث برانگیز است و روشن نیست که چرا عالی‌ترین مقام تصمیم گیر در فدراسیون فوتبال ایران حاضر نیست به مانند امیر قلعه‌نویی حتی یک عذرخواهی نمادین از مردم داشته باشد.


مهدی تاج بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا موضع سکوت اختیار کرده و حتی حاضر نیست درباره این شکست عجیب و ملال آور از مردم دلجویی کند. هرچند که عذر خواهی رئیس فدراسیون فوتبال دیگر فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند روی ناکامی‌های قطاری او در یک سال و اندی اخیر سرپوش بگذارد.  

تاج که با، اما و اگر‌های بسیاری دوباره سکان هدایت فوتبال ایران را به دست گرفت، اکنون به واسطه خلق شکست‌های پی در پی با این سوال مواجه است که به واقع ادامه حضورش در راس فوتبال ایران چه سود و ثمری در پی خواهد داشت؟

آیا تاج می‌تواند در آینده موجب تحول در فوتبال ایران شود؟ رئیس فدراسیون فوتبال در یک و سال اندی اخیر ناکامی‌های متعددی را تجربه کرده است.

حذف از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال و باخت عجیب مقابل آمریکا درحالی که بهترین فرصت صعود بعد از برتری مقابل ولز برای فوتبال ایران پدید آمده بود و پیامد آن حذف تیم المپیک ایران در مرحله مقدماتی و سپس حذف تیم ایران در بازی‌های آسیا و باخت مقابل هنگ کنگ و سرانجام حذف در جام ملت‌های آسیا همگی نشانه‌هایی از افول در سطح ملی را برابرمان نمایان می‌سازد و روشن نیست تیم ملی چه عاقبتی در انتظار داشته باشد.

البته مهدی تاج از بخش رسانه‌ای خود خواست بیانیه‌ای را روی خروج سایت فدراسیون فوتبال قرار دهد با این مضمون که از مردم عذر خواهی شده است، اما پرواضح است که سکوت خود آقای رئیس مسئله دیگری است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود واین واکنش‌های رسمی نمی‌تواند انتظارات از او بعد از به وجود آمدن ناکامی دوباره را بر آورده سازد.

مهدی تاج در دوران ریاست خود بر فدراسیون فوتبال باخت‌هایی را تجربه کرده که برای نخستین بار در فوتبال ایران رقم خورده است.

شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن در جام ملت‌های دوره قبل که سنگین‌ترین باخت ایران در این تاریخ این مسابقات بود.

شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس که سنگین‌ترین باخت ایران در تمام ادوار جام جهانی است.

اولین باخت به تیم ملی فوتبال قطر در تاریخ جام‌ملت‌های آسیا که در دوره هجدهم رقم خورد.

اولین باخت تاریخ ایران مقابل تیم ملی هنگ کنگ در بازی‌های آسیایی هانگژو چین.

تمام این موارد نشان دهنده آن است که در دوران ریاست تاج در فدراسیون فوتبال چه وضعی حاکم بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->